4november

barn 4 är underbar! barnen,personalen,lokalerna.
jag skulle helt klart kunna jobba där,händer som var lika
stora som första fjärdedelen av mitt lillfinger,dom var så
söta. åå,det var underbart att vara där.lite förvånad blev man
ju när det var oskars mamma,maria jag skulle gå med.gihiihi
vi pratade ju lite:] hahahaha,tack för dagen den var mer än bäst!

bara för jag bär på ett par glasögon nu så verkar folk tro att jag är
kunnig och gammal.två personer frågade mig om bussar på vasaplan,
en stannade mig på torget och frågade om en grej och en på busshållplatsen
på sjukhuset stod och pratade med mig om vilken buss jag tyckte han skulle ta.
om han skulle hinna byta eller om han skulle vänta på nästa o blablabla..haha
är geanska ovan,ögonen sticker och svider hela tiden,börjar typ nästan grina(a)
NU; bonde söker fru<3

kommentera!
Postat av: linnea

ofta oskar mamma hahahahahhaha naaw:]

nog är du kunnig, och söt är du gumman!

2009-11-04 @ 20:47:43
URL: http://linnealundgrens.blogg.se/
Postat av: emelie

GUD VA SÖT DU ÄR I GLASÖGON!

2009-11-04 @ 21:50:00
URL: http://eikj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0