5november

det river som en kniv i halsen när jag hostar nu,
trodde det skulle bli bättre men icke.kan inte ens skratta..aj
har alldeles nyss sett mammas pojkar,haha jag ser alltid sånna
där värdelösa program,dom är så roliga!
nu ska jag städa mitt skrivbord som mamma tjatat om ända sedan jag
kom hem från iksu,bäst att få det gjort:)
sen fika lite,måste gå och lägga mig í tid idag eftersom jag börjar åtta
imorgon med och imorse såg jag halvt sovande ut när jag kom dit,haha

juste,farsdag på söndag,några förslag? har mina funderingar men..

kommentera!
Postat av: linnea

haha stackars lilla gumman, ska sluta vara så rolig då:](A)<33

2009-11-05 @ 21:27:41
URL: http://linnealundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0