5november

nu var näst sista dagen på urologen slut.
jag känner mig på nått sätt så hemma där,jag vill inte
sluta där imorgon,jag vill inte lämna det.jag vill vara kvar!
kvar med alla trevliga patienter,personal mm.
jag vill gå runt och städa,diska,fylla på föråd,bädda sängar,
gå med prover och det,jag vill göra skitjobbet.det är ändå så himla kul.
jag trivs så bra! tack alla där! imorgon ska vi göra dagen till den bästa!!!:D
fast...jag måste säga att jag saknar småbarnen från igår faktiskt.

nu ska jag mata in lite boken om mig i datorn så jag kan redigera och flytta
om lite i boken min:) sedan hämta bror på fritids.


kommentera!
Postat av: linnea

sv: lätt:]

haha jag vet inte, jag typ proppar in massa onödiga ord som får meningarna att bli längre, asså det låter fan inte som att jag har skrivit mina kapitel för dom låter helt "inlärda" elr hur jag ska kalla det, men ahaha aja(A)<3

2009-11-05 @ 15:30:50
URL: http://linnealundgrens.blogg.se/
Postat av: linnea

sv: hahah härligt:]<3

2009-11-05 @ 16:43:10
URL: http://linnealundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0