9november

HAHAH,jag gjorde nyss ett test på facebook om hur mitt barn kommer
att se ut tillsammans med en slumpad vän. - ser ni trollet?
prata med mig om ni vill se den,kommer känna mig mega taskig om jag
lägger ut den här,fast jag kanske är lika taskig om jag skickar den,men det
var faktiskt bara kul!!:)

träningen gick bra och när jag kom hem väntade en liten hög med kläder från
stockholm!! yeah,alltid lika roligt! nu ska jag maybee skriva lite på
boken om mig,jag börjar typ bli less..
imorgon blev jag och fem andra i klassen valda att åka till tobaksfriduo dag på
landstinget? aja,egentligen skulle vi alla sex fara men eftersom en har
missbrukat sig så fick han slita i skolan istället,säger inga namn:]!

vad tyckte ni om min HISS OCH DISS?:D

kommentera!
Postat av: linnea

hiss och diss var grymt:) ha det oftare!!

sv: JAAAA!!!!! SÅ DÅ HAR VI ALLTSÅ INGA PROV I VECKAN? :d :D :D :d :d :D :D yeey!!

mår väl ganska bra, har ont i huvet och hostar så är hemma imorn också men kmr på onsdag BACK IN BUSINESS:D<3

2009-11-09 @ 22:11:35
URL: http://linnealundgrens.blogg.se/
Postat av: linnea

btw, visa mig testet:]

2009-11-09 @ 22:13:50
URL: http://linnealundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0