15september

idag pallrade jag mig iväg till skolan för jag var så säker
på att vi bara hade matte och idrott! och idrotten skulle
jag inte ens vara med på så det skulle bli värsta slappa dagen.
vilket betydde att jag kunde åka ner på stan halv tolv och sätta
mig och plugga. jag tyckte det lät as bra och jag var så glad.
när jag precis gått igenom dörrarna på skolan fick jag veta att
det inte alls var tidig dag utan idag fick jag gå till tjugo över tre,suuuuck!

med det så har jag en full säng med böcker som jag inte har gjort ett
dugg i,vilken kommer bli mitt jobb på eftermiddagarna,kvällarna,
nätterna,efter träningarna..

torsdag,fredag PROV,TYSKA LÄXA
tisdag, MATTE LÄXA
torsdag,fredag PROV
sen hade våran matte lärare fått för sig att vi skulle ha prov nästa vecka
men då fick vi damp och vi slapp.det tackkar vi för!!

klockan fem har vi lagfoto på iksu,jag taggar......

kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0