19september

igår var det serie premier mot rig,själv satt jag på läktaren
och kände i hela kroppen hur mycket jag ville ut på banan.
matchen slutade 3-3 efterförlängning också men jag tycker deffenitift
att vi var bättre i helheten.vi kämpade oss upp från 1-3 och
gjorde en jävligt bra första match!!!!!

nu är man hemma från landet som farfar brukar säga.
ska sova hemma inatt eftersom jag ska cykla iväg klockan åtta
imorgon bitti till läns nere på nolia. ska bli riktigt kul!
om min kropp nu har den kraften som lär behövas..

ikväll ska jag följa med några kompisar ner till hamnis och se vad
som händer där inne i skummet.. hör av dig!

låt som jag lyssnade hur mycket som helst på för ett tag sedan.
kom på den där jag var inne och kikade hos bbbaby.blogg.se


kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0