24september

igår kväll när jag låg i sängen och skulle sova fick jag en tanke,
på hur himla mycket en person kan betyda fast man inte lärt känna den
in real life eller vad man ska säga. kunde verkligen inte somna och satte
mig och skrev en text,eller en text? kanske borde säga några meningar.
men det hjälpte inte,låg vaken ganska länge och tänkte så det sprutade..

att titta i fotoalbum väcker också gamla minnen till liv igen,satt med en kopp
te och skorpor igår kväll och tittade igenom dom för att sedan kunna ta med
några till skolan och visa inför boken om mig. jag säger bara minnen.


kommentera!
Postat av: Lisa

kikar in :D

allt bra ?

2009-09-24 @ 15:52:34
URL: http://jinandjang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0