27september

jag tog mig nyss tid till att ladda in bilderna från kameran
när den visar, slut på batterier fan!
jag beklagar,tuvärr kommer inte bilderna in nu..hehe

city matchen var spännande,mål fram och tillbaka,upp och ner.
tuvärr blev det en förlust med 7-9? täby rullande iallafall in sista
målet i öppen kasse.

glömde plattången på när jag for hemifrån,kunde lika gärna kommit
hem till ett platt hus,oh shiet! det är verkligen inte okej!
mamma ropar städa ditt rum! jag säger sova!
men hon har rätt,det ser inte fint ut,åhh jag orkar inte!!!

höll på att cykla på en stor mega hund påvägen hem också,
hunden sprang ut mitt i gatan precis bakom en bil och
mitt framdäck for in i hunden,stackarn.
såg den ju inte,fast den var iallafall glad när jag stannade och
hälsade på den så jag kanske bara gav den en liten knuff?
hoppas det. puss på hunden!
- det är inte min dag idag..

kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0