28september

träningen ikväll gick faktiskt bra,var på dåligt humör
när jag kom dit så jag trodde det skulle gå åt helvette..
men det var en övning som gjorde mig på bra humör,great!
imorgon väntas heldag på mitt andra hem,iksu. det ska bli kul!!

jag har kommit på att jag ska införa en ny grej som jag ska
göra varje kväll.men vad det är känner jag inte så stor lust med att
publicera eftersom det bara handlar om hur jag ska få mig själv
att må bättre. jag ursäktar om ni får nyfikenheter,sorryy.

har fastat för låten totalt.
lyssna på inledningen,om man nu kallar det så?
och refrängen,mm-mm

kommentera!
Postat av: Emelie S

Vadå aj i rumpan(a)? :O :P

2009-09-29 @ 00:00:03
URL: http://emeliesorensens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0