3september

då sitter man hemma och är hur rastlös som helst.
som vanligt,alltid när jag är sjuk är jag det.ovanligt!
har inte så mycke ork att göra någonting men att byta
sängkläder och hänga tvätt har jag iallafall lovat mamma att göra.
vad som händer sedan vet jag inte,kanske blir det att göra några
fina örhängen eller armband? göra en ansiktsmask och bara vila,
eller att gå och lägga sig och se en film. mys! kanske man slumrar
en stund också.
näe! nu kom jag på precis vad jag måste göra om jag orkar.
mitt rum! det ser ut som en orkan,fyfan. städa,har jag hört det ordet förut?
njjaaää,jag tror inte det.... nat! åh.

vet inte,känns som min musiksmak är lite annorlunda,
finns som inget stopp på vad jag hissar och dissar..
vad tycker du?

samma sång,två olika versioner,inte världens bästa röst på högra men..

kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0