4september

idag gick jag till skolan,och för engångskull så längtade jag!
var så galet rastlös igår så det finns inte.
trött som man var så halv lyssnade man på lektionerna
men jag hoppas att jag lärde mig litegrann iallafall.

ikväll ska jag sova hos linnéa,vi ska fara och kolla ensväng
på killarnas länsträff och sen kanske det blir gammlia ensväng?
du missar väl inte att umeå city arrangerar en träningscup i helgen?!
varför inte ta en tur förbi och kolla på dom finska lagen som har kommit!:)

imorgon så blir det sista mötet för säsongen i fotboll,
laget läggs ner..


kommentera!
Postat av: FRIDA

sv; hahahah söt du är felicia:]

gå och köp nytt?(a)

2009-09-04 @ 18:14:48
URL: http://fjidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0