5september

om 15 minuter påbörjas våran avslutningsmöte med fotbollen.
känns jätte trist men om man kollar på hur säsongen har varit
så har den inte varit den bästa ur mina ögon.tuvärr.
men ungefär åtta år med tjejerna,tack!!

igår var det en konstig känslosam kväll för mig,
jag var trött,less och väldigt glad.
och efter att en vän lurat oss vart hans kompis bodde
började jag typ grina för vi hade cyklat runt och frågat
alla,exakt alla vi såg sen så fick vi reda på att han lurat oss;o
haha,sen for vi och träffade dom och var med dom på kvällen.
ganska sköön kväll!
blev iallafall gammlia och iksu före allt och lyckades ta några bilder
av kvällen,men jag glömde bort att jag hade med mig den efter gammlia..



kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0