8september

jag lever!

nu väntas snart tacos sen blir det att dra ut med linnéa och ha kul!
hoppas du får en lovande kväll och haft en bra dag!

nu har jag skrivit klart min lilla fakta om reggie och vet fortfarande
inte hur det stavas. reggie,reaggie,regge,ragge,reagge,reaggi?
ah,shiet the same!
kanske hinner med lite tyska och engelska direkt efter maten sen ikväll
väntas läxläsning av blåögd. - do you remember?

justdet,om jag kommer isäng någolunda bra tid ikväll och har viljan att kliva
upp klockan sex imorgon bitti så befinner jag mig på gymet innan jag kommer till
skolan och förhoppningsvis ser ut såhär på innebandylektionen ;)

kommentera!
Postat av: löölln

hahah du tror för mke felicia:]

komsi hitsi nusi

2009-09-08 @ 17:47:27
URL: http://linnealundgrens.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Vad ska du göra i helgen då?:)

2009-09-12 @ 10:19:35
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0