11januari

igår,för ett år sedan spelade jag en futsal match på sporthushallen.den var jämn och man fick
slita röven av sig,ungefär så var det faktiskt.jag går in i en axel mot axel duell i hörnet på våran planhalva,
kampen var inte tuff och inte heller hård men jag lyckas iallafall få hennes armbåge i ryggen och tappa
andan. efter ett tag på bänken kändes det som vanligt igen men väljer ändå att vila resten..
det var nog tuuuur,för på vägen till stugan fick jag sjjukt ont i magen och det högg som en kniv i ryggen och
magen. väl framme var jag död,hade galet ont och a.. blev akuten och där fick man veta att man pajjat njuren.
fick sova där några nätter som var dryyga,man sov typ inte.. bara för den där tjejen armbågade mig fick jag bara
simma och vila från all annan träning i nio veckor. och det,det hände för exakt ett år sedan igår.

far på stan efter lunch och kollar om det finns något snyggt kvar på rean och sedan drar jag mig upp på iksu för
veckans första träning.galet viktig vinst i fredags flickor! fan vad bra!!

kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0