16januari

på förmiddagen väntade skridsko åkning med min bror ute på havets is.
jag trodde det skulle gå bra men njaa..det kändes att jag inte åkt skridskor sen förra vinter.
där ute blåste det som tusan,jag behövde knappt anstränga mig för att åka framåt,iaf åt ena hållet.
sen på tillbaka vägen gick det raka motsattsen,sjuukt vad svårt! motvind,spagettiben och kyla runt fejjan.
men det gick,efter ett antal ramlingar och skratt från ludvig som åkte om mig! hahaha

i eftermiddag beger sig iaf familjen lilja hem till ersboda.kanske att jag hinner ut och springa av mig ensväng
innan jag drar till stan,för att umgås med mina lännsälsklingar plus några till och det gillar vi starkt!!(L)


kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0