17januari

tack för kvällen igår,trevliga peopleeess och skön stämning ändå :)
efter länsgrejen trog jag vidare till haga och träffade linnéa,frida,brouk,dante och några randoms:)
sen for jag dante,linnéa,frida och brouk och träffade kasper och hans homies,sen tog vi bussen hem
till ersbooda(aa) det var ändå en lyckad kväll,tackk alla!

imorse for jag och gjorde fika till alla föräldrar som skottade iksus tak,hemma nu.ska skriva på min bilduppgift
sen far jag med linnéa till obbola för att se hennes match:) guva snäll hon är,nu har jag iallafall något att göra
på en söndag.brukar aldrig ha något att göra,man sitter bara hemma och degar sööndderrr!


sötnos!

kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0