26januari

imorse sprang jag som en åsna till bussen eftersom jag skulle till mimer och hälsa på natursam (ns) programet.
när jag kom dit var ingen där,när det var två minuter kvar kom det en till prasoelev vid namn lydia som jag spenderade den största delen av dagen med. trevligt trevligt! btw,det kom tre till också.
efter klassen haft en trygmatte lektion så drog vi,gick på stan och hittade en bh för 50spänn:o
sen inhandlade jag en bulle till plugget som väntar på min nu.

ska på athenamöte klockan sex för nå snack om terminen och studiebesök i huvudstaden tror jag(a)
lilla linnéa prioritrerar att spela piano istället för att skicka låtar till mig så jag får väl gå och plugga lite
före,hahaha sötnos


kommentera!
Postat av: löölln

hhhahha vadårå jag är ju typ bra?:]

2010-01-26 @ 17:54:36
URL: http://linnealundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0