6januari

då var man hemma igen,efter en mycket händelserik,rolig,älskvärd men ändå sur resa i linköping.
måste säga att jag är grymt glad för hur bra ni har varit.ni har fått mig på humör när allt var som sämst.
ex,när vi förlorade andra matcher,viktor jag behövde verkligen det där snacket,tack det gjorde mycket!!
alla tjejer som har varit med har varit underbara,ni sprider en sån enorm glädje och vi har kommit varandra
så mycket närmare än tidigare.aldrig,aldrig hade jag trott att man kunde komma personer så här nära under bara några få dagar.ni är BÄST
- vi har det bra,vi här bak i bussen.. hahaha,fast ni kackla på i tolv timmar så är ni underbara.
amos...din halsduk,gallletttt vad jag blev kär i doften! ni är så underbara,jag går inte att skriva ut hur mycket!

haha,som ni kanske förstår har det varit en underbar resan men jag kan inte komma ifrån att man ändå kom hem med tårar i ögonen.fan vad surt att vi inte kan spela som vi kan när det gäller tjejer.jag är ledsen men jag är grymt besviken,för jag vet,jag vet att vi kan.men vi visade det inte när det gällde.thats it! tråkigt nog.

ni alla som var där,tjejer som killar,ledare som busschafförer,föräldrar som släktingar. tack,tack,tack. vet inte själv hur jag kommer klara mig utan att träffa er varje dag.direkt när jag vaknade idag så var något fel,ni var inte här. åå,jag älskarer


kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0