19maj

133 tonårsfrågor.


- Fyra frågor om förhållanden

Är du singel? ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? ja
Hur många har du varit kär i? 1
Är du kär just nu? mina känslor spårar,så vet inte

- Tio frågor om dig själv


Namn? felicia
När fyller du år? 22 oktober
Några piercingar? öronen,om dom gills?
Vad har du på dig just nu? leggings,shorts,linne och kofta
Vilken årstid är bäst? sommar
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig?  att man vaknar helt utvilad utan alarm!
Vad tycker du mest om hos dig själv? min västra ringfingers nagel!
Vad är du bra på?
många saker
Vem älskar du mest på denna jorden? min familj.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? somnar lättare med sällskap

- 10 frågor om dina vänner


Vem vet allt om dig? ingen
Vem är den roligaste av dina vänner? många
Vem är snyggast av dina vänner? oj,finns en hel del
Vem är mest partyprisse? frida
Vem är den du helst har filmkväll med? min bästa
Vem av dina vänner är mest "evil"? emma eller linnéa:(

- 10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? alla
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar?  ja
Vem är farligast i din familj? ludvig när han är på dåligt humör:o
Vem ser roligast ut i din familj? hahaha,jag när jag bäddar sägen
Vem är coolast?
har ni hört talas om felicia?
Har ni något husdjur? nej,hade
Mest gemensamt med? min syster
Underhållningen? everybody
Sover du oftast med? min ANKA

Roligaste kvällen med familjen? finns många


- 10 frågor om idag

Vad har du gjort idag?  skola och möte
Vad ska du göra nu? snart fiiikaa
Har du gjort något dåligt idag? ja
Vad har du ätit idag? vad har jag inte ätit?
Har du duschat idag? ja
Är du trött nu? lite,mest less
Vad händer i morgon? skola sen moppeped kurs och möte och löpning!
Går du i skolan? ja
Har du varit i skolan idag? jåå


- ANNAT
Hur mår du just nu? kunde mått bättre
Är du hungrig nu? törstig!
Vad är klockan nu just nu? förtioåtta minuter i tio
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? facebook och bloggen


TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? daniel
Vem ringde du senast? mamma
Vem sms:a till dig senast? andreas
Vem sms:a du till senast? edwin

-FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? någon minut
Hur länge sen var det du träffa din farsa? några fler minuter sen


- ÖVRIGT
Gillar du punk? jae
Har du sminkat dig idag? nej


- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? ja
Vilket är ditt favoritband/artist? kan inte välja
Vad gillar du för musik? från håkan till metallica


- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? ja
Har du fler än 3 jeans? givet!
Har du fler än 5 tröjor? ofc!

- SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? ja
Använder du wax? sometimes
Använder du ögonskugga? ibland
Använder du kajal? inte ofta
Använder du hårspray? händer
Använder du volymspray? nej
Använder du mousse? japp
Använder du deodorant? men självfallet?
Använder du skinspray? nej,eller jo ibland!
Använder du parfym? ja
Använder du läppglans/läppstift? ja
Använder du brunkräm? nej
Använder du rouge? gills solpuder?
Uppsatt hår eller hängande? oftast uppsatt,har som ingen frisyr direkt. haha
Plattar/lockar du håret varje dag? nej,men kan hända
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? neej

- KÄRLEK
Är du kär just nu? nu har mina känslor mer hjärnskakning så jag vet inte
Har du kysst någon idag? nej
Är du romantiskt? vet inte,är jag de?
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? det hoppas jag inte
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? beror på,men just nu är man lite ensam

Har du varit tillsammans med två samtidigt? nej!?
Vem sov du senast bredvid? emma och linnéa
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? venne..
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? nej
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? nejj!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? ja,om jag levde lyckligt med den.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? den sköna stilen liksom


kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0